TONIGHT I'M IN ASIA

PASS

soirée Paris soirée étudiante

TONIGHT I'M IN ASIA

Événement publié par Julien A

date et heure

du à 23:30
au mercredi 25 novembre 2015 à 06:00

adresse

tarif

15€ + 1 conso

Coupon avantage ParisBouge

style

House Electro Rnb Hip Hop Latino Po

Contact

06 19 89 01 73

promoteur

infos

Le Gong a sonné ! En ce mardi soir, le #DuplexParis se met à l'heure asiatique!
Kung Fu Panda n'a qu'à bien se tenir, l'opération Ninja est lancée !

Az Events & Fiesta Erasmus present :
* TONIGHT I'M IN ASIA * TUESDAY 24th NOV * #DUPLEXPARIS
#ErasmusParty #ErasmusParis #ErasmusinParis #FiestaLoca
_________________________

All you need to know :
* Free Entrance before 0.30am (With presentation of the flyer posted on the event)
* Happy Drink : 1 Drink Bought = 1 Drink Free (11.30pm to 1am)
* Bottle at 100€ (instead of 120€ on booking)
_________________________

YOU'RE COMING WEARING THE COLORS OF ASIA ? = 1 DRINK OFFERED !
_________________________

All you'll enjoy ALL NIGHT LONG :
* Asian stickers, Flags & glasses offered
* Show by Sexy Gogos & 100% Asian Fever Goodies
* Decoration 100% Asia
_________________________

* Infoline/ Booking *
Alexis (Voir infoline)
_________________________

100% International PLAYLIST with a special dedication to Asian Wave ! #GagnamStyle
Latino, Rap US, French Electro, & more !
_________________________

#DUPLEXPARIS
OUVERT 7j/7
2, bis Avenue Foch
75116 PARIS

HOW TO GET THERE ?
Station Charles de Gaulle - Étoile
RER A - Métro ligne 1, 2 et 6.
Majorité & Carte d'identité obligatoire.

1 participant

Commentaires